Lid worden

Na vijf jaar lidmaatschap van het Rotterdamsch Studenten Corps, word je als zesdejaars 'oud-lid' en daarmee opgenomen in de Oud-ledenadministratie die wordt beheerd door Vereniging Hermes.

Wanneer je lid wordt van Vereniging Hermes draag je bij aan het in stand houden van de Oud-ledenadministratie en waarborg en bevorder je hiermee de onderlinge contacten tussen de oud-leden. Jouw lidmaatschap maakt het de Vereniging Hermes mogelijk een gedegen ondersteuning aan het Rotterdamsch Studenten Corps in de meest brede zin van het woord, maar zeker ook financieel, te geven.

Als lid van Vereniging Hermes laat jij niet alleen jouw betrokkenheid zien, maar profiteer je ook door het ontvangen van kortingen op tal van activiteiten die door de Vereniging Hermes worden georganiseerd.

De jaarcontributie bedraagt tot en met het 10e jaar €10,00 en is daarna €50,00. Je hebt hiermee de mogelijkheid om inhoud te geven aan het credo Lid voor het Leven: de blijvende band met het Rotterdamsch Studenten Corps, tijdens én na jouw studententijd.

Meld je hieronder aan als lid van Vereniging Hermes.

Contact formulier