Hermes Golf Beker vrijdag 13 oktober op de Kennemer

Editor

Uitnodiging RSC HERMESKRING KENNEMERLAND GOLFDAG

vrijdag 13 oktober 2017 KENNEMER GOLF & COUNTRY CLUB

Plaats:           Zandvoort, Kennemerweg 78 Algemeen tel.nr (KG&CC): 023- 5712836www.kennemergolf.nl

Bloemendaal, 7 september 2017

Beste Reunisten/Leden van de RSC Hermeskringen/ Leden van de Hermes Golf Society,

van harte nodigen wij U uit voor de jaarlijkse sportieve traditionele activiteit van de Hermeskring Kennemerland, te weten de golfdag op de prachtige championship course van de Kennemer Golf & Country Club (KG&CC) te Zandvoort, die voor de respectabele HGS leden mee zal tellen voor het "groene jasje" en dit jaar op een vrijdag gehouden zal worden om vooral ook jonge “working class” leden een kans te geven mee te spelen.

Voor de liefhebbers van het edele golfspel, bieden wij in samenwerking met de nieuwe Clubmanager Harro Hendrikx de mogelijkheid aan om op deze schitterende baan te spelen. Het gereduceerd groeps Greenfee tarief van € 70,00 pp.  geldt voor deze dag. Plaatsen voor dit tarief zijn beperkt tot 40 dit jaar en eventuele selectie zal daarom vooral gaan op  moment van aanmelding en betaling, leden Hermeskring Kennemerland, deelname volledig programma en HGS lidmaatschap.

Verder, zijn we met de KG&CC overeengekomen om vanaf 10:00 uur, de Tee voor onze RSC Hermeskring groep te reserveren. Qua spelvaardigheid is normaal gesproken een maximum exacte NGF Handicap van 24 gewenst; echter wordt dit keer een maximum Handicap van 28 toegestaan! Wij hebben al meerdere aanmeldingen (ondanks dat de uitnodiging nog niet de deur uit was), dus haast U om een plaats te reserveren!

Aanmeldingen voor deelname aan de “RSC Hermeskring Kennemerland Invitatie Golfdag 2017” zijn pas definitief, na tijdige betaling (voor 6 oktober 2017 op rekening:

ING rekening NL44 INGB 0005850074 t.n.v. F. Pieterse o.v.v. naam en jaar) (zie onderstaand aanmeldingsformulier).

Niet-golfers zijnde tevens leden van de RSC Hermeskringen, zijn natuurlijk ook van harte welkom zich separaat aan te melden voor de “Borrel & Hap” en het avondprogramma deel, gepland  vanaf ca. 17:00 uur in het Clubhuis. De prijsuitreiking (met wederom bijzonder mooie prijzen, een bijzonder vehaal over de teruggevonden wisselbokaal en een buitengewoon nuttige prijs voor de meest "sociale" deelnemer) zal rond 18:00 uur plaatsvinden.

De te spelen spelvorm zal net als vorig jaar individueel Stableford zijn en flight indelingen zullen in het weekend vantevoren bekend gemaakt worden. Omdat de oude bokaal weer teruggevonden is zal er dit jaar ook een prijs voor de beste flight zijn (dus U kunt U opgeven per jaarclub, huis, dispuut, genootschap, Hermeskring, familie, VH bestuur of andere al dan niet vage associate). De spelvorm hiervoor moet nog bedacht worden maar zou best de beste twee scores kunnen zijn per flight. Mocht er zoals vorig jaar een tie zijn voor de winnaar dan zal er volgens regels ter discretie van het organisatie committee een winnaar uitgeroepen worden.

Mochten er nog vragen, suggesties of opmerkingen zijn; aarzel dan niet met ondergetekende contact op te nemen!

Mede namens Arnold-Kees van Rongen (1969) en Joost van Vlijmen (1991),

Met corporale groet,

Folker Pieterse (1990)

mobiel 06-19077058  email: folker.pieterse@btconnect.com

RSC Hermeskring Kennemerland -wedstrijd op de Kennemer Golf & Country Club , vrijdag 13 oktober 2017, ontvangst vanaf 09:00 uur

Aanmeldformulier : (Let opDeelname is pas definitief, na return van deze data per email en betaling)

Voornaam:

Achternaam:

Corpsjaar:

Straat, huisnumnmer, Postcode, Plaats:

Mobiel of telefoon nummer:

Email adres:

NGF Lidmaatschapkaart nr.:

Handicap (exact):

Naam & plaats van Homecourse:

Huur Buggy / Handycarts gewenst (Ja/Nee)? :

(Note: er zijn een zeer beperkt aantal carts beschikbaar. M.a.w deze worden bij voorrang aan minder validen toebedeeld en de huurprijs dient separaat -op de dag zelve- bij de caddymaster te worden betaald).

Overzicht Keuze deelname pakketten & inschrijfkosten (SVP. letter A,B of C opgeven):

In hieronder vermeld pakket overzicht zijn geen BAR kosten ivm. het nuttigen van dranken, lunches, broodjes & andere versnaperingen opgenomen! (Deze kosten dienen a.h.v. een Deelnemers namenlijst; separaat aan de Bar in het Clubhuis te worden afgerekend!).

A) Deelname alleen Avondprogramma Borrel & Diner (vanaf ca.17:00 uur); inschrijfkosten bestaande uit:  Bittergarnituur,diner, halve fles wijn & avond, Koffie/Thee arrangement) Totaal € 53,00 per persoon / KG&CC Gastheer: € 53,00 pp.

B) Deelname alleen Golf wedstrijd & Borrel (vanaf 10:00 uur); inschrijfkosten  bestaande uit: Greenfee, Ochtend (Koffie/Thee) + Bittergarnituur & bijdrage prijzengeld =  Totaal € 90,00 per persoon / KG&CC Gastheer: € 20,00 pp.

c) Deelname volledig Dagprogramma (vanaf 09:00 uur); inschrijfkosten bestaande uit: Greenfee,Ochtend(Koffie/Thee); Bittergarnituur; sit down diner incl. halve fles wijn & Koffie/Thee arrangement) & bijdrage prijzengeld = Totaal € 125,00 per persoon / KG&CC Gastheer: € 55,00 pp

Let op: Wij zijn helaas niet in de gelegenheid om op enig moment (na 6 oktober 2017) reeds betaalde deelname gelden te restitueren. Enige restitutie is daarom ter discretie.